сряда, 29 август 2018 г.

Молитва за мъжете, които ще се оженят за дъщерите ми



Често се улавям да се моля за 4-ма човека, които никога не съм срещала. По ирония на съдбата тези непознати личности играят важна роля в бъдещето на моето семейство и един ден аз ще им доверя късчета от моето сърце. Аз се моля за бъдещите съпрузи на дъщерите ми, сякаш те са мои синове, защото един ден те ще бъдат.

„Мили Боже, съществува един мъж там някъде, който вероятно аз никога не съм срещала. Той играе на игрището, седи на масата или хвърля камъчета в езерото. Честно казано, нямам представа какво прави, как изглежда живота му (или лицето му) в момента, кое е семейството му или какви стойности му се предават. Но аз се посвещавам на това да го издигна към Теб.

Този млад човек ще се ожени за дъщеря ми един ден …

Докато сълзите ми текат, аз викам към Теб да благословиш, пазиш и ръководиш живота му. Моля се да го обградиш с Твоята любов. Постави хора в живота му, които ще положат основата на Твоята истина, Твоята любов и Твоите стойности. Пази го в безопасност. Пази го в чистота. Направи го Твой.

Даже и сега, аз се моля Ти да подготвиш любов в него за бъдещата му съпруга и да направиш така, че тази любов да ръководи действията му. Направи го чувствителен към Твоя глас. Направи го готов да Те слуша и да търси плана, който Ти имаш за живота му. Научи го да полага живота си за Теб. Един ден да го положи за дъщеря ми и за техните деца. Научи го да води, като Те следва.

Господи, аз се доверявам на Твоя план за техния живот и очаквам с нетърпение тяхното събиране и славата, която то ще донесе на Твоето царство.“

Амин.

~ Авторка: Уинтър Питс
Източник: Клуб31жени

Няма коментари:

Публикуване на коментар